Momalolinon

Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

Hemma igen..

Av Malin - 5 maj 2013 19:28

Har haft en helt underbar helg... :D ????????
Har varit på Pärla Gbg, det är en päel konferens eller vad man kan kalla det.
Har fått så mkt inspiration av olika deltagare och på de workshopparna jag har gått på. Har haft en hel helg med pärlande, pärlande och ännu mer pärlande.

Har gott på två olika workshops, dels en där jag fick lära mig att göra en repkedja, vilket va hur kul som helst och det blev hur snyggt som helst med :D

Och så gick jag på en med silvergrå, den va uppdelad i tre delar , första delen så fick vi forma ett hänge i silverleran, ändra där vi fick göra finliret innan den skulle brännas och sista delen där vi fick putsa upp de färdiga händerna.. Blev kanske inte helt nöjd med hängerna men träning ger färdighet...
Där emellan så satt vi i pärlsalen och skapade...

Det va en massa tävlingar so man kunde vara med i, jag tror jag deltog i åtta st..... Vann tredje pris i två av dem :D:D:D:D:D:D
Göör glad blev jag för det. Det roliga va Attling rumskamrat Jessica Hallgren, Jisca design, vann ändra priserna i samma tävlingar. :D:D:D

Den här helgen kommer jag att leva på länge. För att sammanfatta helgen så kan jag säga fyra ord:
SKRATT, PÄRLOR, GLÄDJE och KUNSKAP....
Vet att jag vill va med nästa gång med.
Nu blir det slapp i soffan
Kram Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Ovido - Quiz & Flashcards