Momalolinon

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Malin - 21 januari 2013 23:03

Hej
Idag har jag haft fullt upp. Måndagar är ju min "företags" dag och idag har det blivit en hela del gjort....
Började dagen med att översätta två brev som jag behövde få iväg, sen åkte jag iväg och hämtade upp ett paket jag beställt. Väl hemma igen så satte jag igång och röja i verkstan. 
Vi fick ju upp alla hyllorna som vi inhandlade på IKEA i lördags där inne igår, vilket innebar att allt som stod vid den väggen behövdes flyttas på.... 
Och sen ska allt sorteras och finna sina nya platser... Blev inte klar idag så får fortsätta en annan dag.. Tyvärr så ser det nästan värre ut nu än i morse.. :-\ 
Här nedanför så ser ni några bilder så förstår ni vad jag menar..

Så när sonen kom hem från skolan så tog jag paus och satte mig med honom och skrev inbjudningsturneringar kort till hans kalas. 
Sen blev det faktiskt lite "min" tid, passade på att be svägerskan om hjälp med att färga håret... :-) 
Nä nu blir det till att sova om jag ska orka morgondagen..

Ovido - Quiz & Flashcards