Momalolinon

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Vardag...

Av Malin - 7 januari 2013 05:51

Hej
Så va det måndag och "riktigt" vardag igen....
Fast skolorna börjar ju inte förrän imorgon så prinsen är hemma idag med.
Och som det brukar så vaknar jag av mannens väckarklocka, 4:40...
Och hur lätt är det att somna om sen då... :-\
Så nu ligger jag här och funderar på en massa olika saker med företaget, jobbet, och familjen. Det gör ju det inte lättare att somna om kan jag meddela..

Helgen har varit produktiv.I lördags så åkte vi hem till ett par kompisar och kollade på Hockey finalen och käkade pizza. Det är synd att det inte blir sånt oftare. :-)
Har fått inventerat mina smycken och det har blivit en massa kort tagna på smycken som ska redigeras och in i webbshopen. Så idag vet jag vad jag ska göra... ;-)
Nä om jag skulle försöka blunda en stund till.
Kram på er
Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Ovido - Quiz & Flashcards