Momalolinon

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Nytt år nya krafter

Av Malin - 2 januari 2013 11:23

Hej

God fortsättning på 2013 alla ni underbara människor    

 

Har varit grymt dålig på att blogga men har haft såå mkt runt mig så jag har inte riktigt hunnit med.  

 

Kan försöka göra en liten sammanfattning om vad som har hänt det senaste:

 

I december så stod jag på olika julmarknader med mitt företag, White & Pink design.

Och det innebar en massa förberedelser både smycken som skulle tillverkas och betong som skulle gjutas och förberedas.

Plus allt annat som ska förberedas inför julen...

 

Sen har jag väl inte varit på topp på ett tag. Det är väl något som jag behöver ta tag i...

Det är mkt som rör sig i skallen som behöver jobbas med och som behöver ta tag i och göra något åt det...

 

Mitt företag White & Pink design, www.whiteandpink.se, det kommer att utvecklas mkt under det kommande året. Gå gärna in på sidan och kolla runt lite och även på min sida på facebook, http://www.facebook.com/pages/White-Pink-design/198330260298824?fref=ts och gilla så kommer ni att va med i kommande utlottningar och tävlingar.   

 

Nä nu ska jag ta tag i dagen

Kram till er alla

Malin

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Ovido - Quiz & Flashcards