Momalolinon

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

Bagageluckeloppis....

Av Malin - 30 juli 2012 11:16

Halloj

Igår så va vi på bagageluckeloppis i göteborg.

Det va gör kul att gå där och titta på alla saker som folk ville bli av med.

Vi gjorde en del fynd också.

Sonen va jätte lycklig för han köpte en stor GAIS matta  




Vi köpte lite smått och gott bla annat ett par bar pallar som vi ska ha som extra stolar

 

Det va mysigt att gå där och se på alla människor och på alla saker.

Det kan jag verkligen rekomendera om man tycker om att gå på loppis.


Sen blev det lite andra inköp innan vi landade på Mcdonalds, vill ju ha glasen.....    


När vi kom hem så va vi lite sega så vi la oss i soffan och kollade på Independence day med Will Smith. Det va ett tag sen vi såg den men den är ju såå bra


Sen blev det en hel del pysslande här hemma innan jag däckade vid halv två tiden...


Kram på er

Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Ovido - Quiz & Flashcards