Momalolinon

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Malin - 14 juli 2012 09:56

Hej på er alla


Idag så är det lördag och vad är det med det....

Jo för idag fyller min lilla mamma år    

Så senare idag så blir det kalas för henne.    

Men innan dess så blir det en del pill här hemma och mest troligt lördagsgodis inköp, för det vill ju sonen ha...


Igår så va jag och sonen på bio. Vi va på Bergakungen och såg på Ice Age 4 i 3D.   

Det va en mysig dag med popcorn och film och många skratt.

Jag tycker om den typen av barnfilmer som Ice Age, Madagaskar, Shrek, mfl

De har ju ofta en humor som vuxna och barn förstår fast på olika sätt... 

Så jag "offrar" mig gärna och ser på såna filmer med sonen..    


En sak som jag inte riktigt kan förstå är varför jag är så förbenat trött hela tiden...  Det verkar ju att det är fler än jag som känner så. Jag tycker att jag lägger mig i tid och sover de timmarna man "ska", men ändåså är jag såå trött.

Vad ska man göra?

Tips mottages gärna    


Nä om man skulle resa sig från datorn och ixa lite frukost kanske..

Så kram till er

Malin  

Ovido - Quiz & Flashcards