Momalolinon

Alla inlägg under juli 2011

Av Malin - 14 juli 2011 09:36

I tisdags så fick min man mig motiverad att ta mig en stavgångs promenad.   


 Det va jätte skönt att komma ut och gå alldeles själv..


 Dagarna går långsamt på jobbet nu, har inte jätte mkt att göra så det är gott att det är semester om två dagar...  

 Det ska bli så skönt med 4 veckors ledighet och av att göra det man vill när man vill.   


 Idag så fyller min lilla mamma år så dagen består av först jobb sen kalas. 


Ha det gott nu alla där ute


Kram Malin  

Av Malin - 11 juli 2011 18:12


 

Hej på er

Så har man påbörjat sista veckan innan semestern....

Semestern är efterlängtad även om vi va iväg en sväng i maj, så känns det ända in på benen att semestern behövs..

På jobbet så är det lugnt vi grejar och donar lite där det behövs. Vi har ju bara ett barn så han får följa med på det vi behöver göra, så idag fick han bla hjälpa till att rensa bärlanden mm. men han tycker att det är kul att få fröknarna för sig själv lite så det blir nog en mys vecka....    


Ha det gott alla där ute

kram Malin 

 

Av Malin - 8 juli 2011 08:08

Hej på er alla


Så va det fredag igen...  

En vecka kvar till semestern, nästa vecka så är vi 4 vuxna på jobbet med ett barn.

Det känns siså där vad ska man syssla med hela dagarna, vad ska man sysselsätta barnet med.....   Jag har ju en hel del kvar att planera, måla en vägg, städa och en del annat pill. Men barnet kommer att få så tråkigt i 8 timmar varje dag...


Men men sånt är livet så det är bara att jobba på och vänta in semestern.   


Nu är det fredag och helgen kommer att fyllas med kalas, hjälpa grannarna att snickra och förhoppningsvis en del slappartid oxså..


Kram till er alla

malin 


AW

Av Malin - 6 juli 2011 19:57

Hej på er alla


Igår va jag och mina närmaste kollegor på After Work på Hard Rock Cafe.

Så trevligt vi hade det, vi gick ut för att fira att A-K fyller 50 nu i veckan, vi åt gott, drack gott och fick oss en hel del goda skratt. Vi har väldigt roligt ihop. Som tur va så va vädergudarna på vår sida, för när vi kom in till stan så klarna himlen upp och några solstrålar tittade fram.   

Så gott att bara sitta på uteserveringen och titta på folk med underbara människor.  


Idag så sken solen så mkt att det blev ett dopp i sjön efter jobbet, vi hade ju planerat annat men det får vi ta imorgon istället...  


ha det gott nu alla där ute

Kram Malin 

Av Malin - 2 juli 2011 12:30

Så har jag varit ute och promenerat med stavar i 50 min alldeles själv.  

Hur skönt va inte det att bara få vara själv med musik i öronen och bara mina egna tankar i huvudet....

Varje gång som jag har varit ute ( och det är inte så ofta) så tänker jag att det här borde jag göra oftare men blir det av......  Nej men nu ska jag försöka igen så ser ni en liten kort tjockis med stavar så kan det va jag.   


När man är ute och går så ser man va fint det är i Floda och vad glad man ska va att man får bo så fint.


    Kram på er alla

Malin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards