Momalolinon

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Malin - 24 juli 2011 19:40

Hej igen


Så är det söndags kväll..


Idag så har jag hunnit med att röja upp här hemma, Va på 5 årskalas för brorsdottern och nu så sitter jag vid datorn och har en förbannat jobbig huvudvärk..


När vi kom hem så gick vi över till grannarna ( svågern och svägerskan) för att sonen skulle fråga om de hade en skiva och vi skulle ladda ner några bilder som jag tagit på dem, och när vi kom dit så va det fullt hus med hela mannens familj, både hans syster med familj och svärmor, så sonen stannade där för att leka med kusinerna och då fick han både grillat och fika, jag blev också bjuden men jag sa tack men nej tack då huvudvärken inte va så rolig.

Men nu känns det som om det är dags att hämta hem honom.


Lägger upp en bild också på världens underbaraste hund. Min mammas och pappas. Buffy.   Ha det gott nu alla

Kram på er. Malin

Av Malin - 24 juli 2011 10:35

Hej på er alla


Så va det söndag igen...

Har varit gräsänka hela helgen och vad har jag gjort..

Jo igår så va jag med min lilla syster och hennes barn och min mamma på Allum och sen åkte vi till Triumfglass och tog oss en liten glass.  Liten och liten glass för det kan man väl kanske inte kalla dom för, det va bara sonen som åt upp sin glass av barnen, de andra åt inte upp hälften.

Sen så åkte vi hem och myste mest hela kvällen sonen och jag, vi låg i soffan och tittade på film, Natt på museet 2, och åt chips.


Idag så kommer vi att ta det lugnt på fm sen kommer vi åka till min bror m familj för att fira hans stora dotter som fyller 5 år och sen kommer älsklingen hem.  


Det va skönt att det åskade igår för nu kan man ju andas och röra på sig utan att man håller på att svettas floder. Så kanske man ska passa på att städa och  dammsuga lite här hemma. Det är ju inte så att dammråttorna tar semester när man själv har semester snarast tvärt om de dyker upp i större grupper....

 ha det gott nu alla

Kram malin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards