Momalolinon

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Malin - 19 juli 2011 10:28

Hej

Idag så har jag fått egentid då mannen jobbar och sonen har sovit över hos sin morfar och mormor.


Det låter jätte bra med egen tid men det betyder ju också mer tid att tänkta och känna efter...

  

Jag hade sett fram emot den här dagen men nu känns det inte så bra utan jag känner mig som en dålig mamma som lämnar bort sin son fast jag är hemma.... Samtidigt så vet jag att det ska jag inte känna alls utan att det är bara bra för oss båda att komma ifrån varandra lite ibland och jag vet ju att han har det jätte bra hos morfar och mormor och hans kusiner är där så de leker hela dagen.


Jag måste lära mig att ta lite tid till mig själv också och inte bara hjälpa andra och se till att de mår bra. Jag kommer ju att må så mkt bättre och orka mer om jag ser till mig själv ibland med..   Det är så j..la svårt bara...


Nu kanske jag ska gå och ta mig en lång skön dusch och pyssla om mig själv, så får det va en start på min egen njutar tid.


kram till er alla där ute

Malin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards