Momalolinon

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Malin - 31 mars 2014 22:39

Har inte riktigt hunnit med att skriva av mig här...
Helgen som gick var alldeles för kort.
Har dock hunnit med att njutav solen och värmen en hel del.
I lördags så tog jag, sonen och svägerskan med barnen en promenad ner till centrum för att inhandla lite lördagsgodis och även kolla in invigningen av butiken , Ljuva ting och caféet Kaffedoppet som öppnade på lilla ön.
Det kommer bli jätte bra och mysigt =D
Sen gick vi hem och satte oss (jag och mannen) på altanen och slipade en massa #betong. Svägerskan satt utanför medans barnen lekte.

I söndags var det dags för fotbolls cup för sonen. Vi samlades 7,45 ( 6,45 vintertid...)
för att sen åka till Ytterby.
Sonen spelade jätte bra (han är målvakt) dock vann de inte någon match. Två oavgjorda och två förluster. Surt bara att åka ut i semifinalen mot andra delen av hans egna lag. .

Efter cupen så var det hem för att slänga i oss lite mat för att sen åka till Alingsås för att se på Joe Labero och hans show Inferno.

Fick ju inte fota under föreställningen så det fick bli en inför bild. .
Det var väl en bra show men tyvärr inte så mkt wow. Hade trott att det skulle vara mer wow än det var men jag tycker ju att det är häftigt med elddans så det fick jag se en hel del av.
Idag har jag jobbat en massa så nu blir det John Blund dags.
Sov gott och dröm sött
Kramis Malin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards