Momalolinon

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Malin - 20 mars 2014 22:48

Ligger i sängen och hade väl planerat att lägga mig tidigt, men det sket sig =(
Först krånglade sonens xbox, jag försökte hjälpa men då jag inget kan om det så blev det inge bra. Sur och grinig son fick jag istället...
Sen när jag väl hamnade i sängen så har vi några icke så omtänksamma grannbarn.
De/han (tror det var fler) höll på att skrika och låta. De hade väl i och för sig hållt på hela kvällen...
Eftersom vi har sovrummet väg i väg så låter det ju en hel del in till oss.
Till slut blev jag grilsk och bankade i väggen men det resulterade bara i att de hamrade i väggen istället och började skrika mer. =(
Nu hörde jag att en moppe åkte iväg så nu är det tyst =)
Ibland undrar man hur det funkar. ..
Sov gott och dröm sött, det ska jag försöka göra =)
Kramis Malin

Av Malin - 20 mars 2014 06:35

God morgon
Sitter på bussen och är på väg till jobbet.
En 10 timmars dag...

Orken har inte infunnit sig riktigt ännu, men får väl hoppas att den dyker upp snart.
Annars blir det en lång dag. .
Ha en go dag
Kramis Malin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards