Momalolinon

Alla inlägg under april 2013

Av Malin - 6 april 2013 07:23

Halloj
Ligger kvar i sängen och försöker sova, bara det att det går inte...... :(
Känner att jag borde iallafall sova till åtta men som vanligt så vill ju inte kroppen samma som huvudet.

Idag så har jag planerat att stå på torget och visa upp lite av mina alster, och förhoppningsvis få sålt lite med :D
Tänkte stå där mellan 10 och 2, halv 3.
Så om ni har vägarna förbi torget i Floda så är ni välkomna :D

Det känns som om det där med sömn är något jag inte riktigt är kompis med, iallafall inte min kropp....
Så det är väl lika bra att gå ur sängen och ta tag i dagen...
Kram på er
Malin

Av Malin - 2 april 2013 15:21

Hej
Den gångna helgen har varit såå skön.
Har inte stressat alls men ändå fått en massa gjort.
Fredagen va lugn och slapp och i lördags va vi hemma hos mor och far och käkade påskmat. Alltid gott med deras fyllda ägghalvor. Det va mor och far, jag, mannen och sonen och min lillasyster med familj. Såg det va en lugn eftermiddag/kväll. Men mysig och det är alltid mysigt att träffas :-)

På söndagen så satte jag mig på altanen för att fota lite och sen hjälpte jag mannen med slipningen av betong saker som va färdig gjutna.
Sen passade vi på att grilla. Det blev baconlindad fläskfilé på spett. Såå gott
I måndags så blev det en go promenad med Karin bort till nääs och tillbaks. Sen blev det lite pill på altanen bla skurade jag grillen, tyckte det va dags efter 10.... år.
Sen blev det grillning med mannens familj.
Och nu är det jobb...
Synd att helgerna är så korta.. ;-)
Nä påt igen
Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards