Momalolinon

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Min prins 10 år...

Av Malin - 3 februari 2013 12:26

Hej
Idag så fyller min älskade son 10 år =)
Synd bara att han har feber och ingen röst...
Det blev inte mkt med den här helgen för hans del, igår skulle han ha spelat Förbo cup och idag skulle vi ha haft hans kalas. Men det blev en helg med vila istället. Han har ju fortfarande feber så det lär ju inte bli ngn skola för honom i morgon. Får se hur han mår imorgon ifall ska planera om hans kalas.
Jag fick ju stå i kiosken på cupen igår trots att han inte va där, ställer ju upp för laget...=)
Sen blev det inte mkt mer gjort igår, jo lite rensning bland mina pärlor blev det ju och en hel del soffan häng.

Idag så kommer det nog inte bli så mkt gjort heller, lite små pill och inköp av dagens födelsedagsmiddag. Han har valt mat från den gyllene måsen ;) och glass till efterrätt. Så blir det till att se film tillsammans och bara mysa.

Ha en go söndag
Kram Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards