Momalolinon

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Malin - 29 januari 2015 23:13

Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral....
Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro.
Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är jag på jobbet så längtar jag hem och är jag hemma så känns det trist.
Jag är så glad att jag har min prins, han är mitt allt. Men han är samtidigt expert på att trycka på fel knappar, så jag blir sur och irriterad.
Och hemmet, som jag bara ska bo kvar i ca en vecka till, känns ju inte som hemma längre. Jag har tyvärr inget nytt boende heller, så det blir till att flytta hem till föräldrarna.....
Och om en vecka är det min älskades storasysters begravning. ?
Och skilsmässan är snart klar den med.
Varför kommer allt på en gång....

Det mesta är bara så jävla fel...............

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards