Momalolinon

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

Lördag

Av Malin - 20 april 2013 06:42

Hej
Har varit lite dålig på att blogga ett tag nu...
Det har hänt lite mkt så tiden har inte riktigt räckt till och inte lusten/tanken på det heller.
Dels så har det varit en tung period på jobbet, då glädjen inte riktigt har infunnit sig. Det har varit jobbigt på flera sätt..
Och sen har det hänt väldigt sorgsna/tunga saker på det privata planet med... Så med andra ord ingen bra period.. :-(

Några små ljusglimtar har det dock varit.
Jag och mannen var i Ronneby en helg för att fira att vi har hållt ihop i 20 år, förra helgen.
Det va mysigt. Dock lite långt att åka tycker jag.. Vi åkte ner på lördagen, på vägen ner så stannade vi till vid en loppis. Väl där så tog vi det lugn och myste.

Idag kommer sonens kusiner hit för att leka. En ska sova över medans den andra ska ha träning i morgonbitti så hon är bara här över dan. Tycker att det är så kul att sonen och kusinerna tycker om att umgås, synd bara att det bor lite långt bort. Men snart så kan de ju ta bussen till varann. :-)
Nä nu ska jag gå och sätta på kaffet tror jag..
Kram på er alla
Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards