Momalolinon

Alla inlägg under mars 2013

Av Malin - 19 mars 2013 12:27

Faan.......

Av Malin - 16 mars 2013 22:36

Halloj
Sitter och slappar i soffan och tittar på Irene Huss på femman.
Idag har det blivit en hel del gjort som tex lite loppis besök, inköp av lördags godis (och då sonen önskade att köpa sitt godis på netto i Gråbo så blev det dit idag.... )
Sen va det hem för att sonen skulle hinna byta kläder innan barnkalaset han skulle på, ett utomhus kalas med wild kids tema. :) Det va en bra dag för det då solen lyste
Sen va det hem för att få i sig lite middag och en film.
Sen tömde jag lite formar med färdig gjuten betong, med efterföljande städning..
Och nu soffhäng..... :D
Ha det gott
Kram Malin

Av Malin - 15 mars 2013 08:40

Halloj
Fredag.... :-D
Gött e de
Först blir det jobb sen blir det hockey med familjen. Vi ska heja fram Frölunda Indians till vinst.
Helgen har inte så mkt planer ännu mer än ett barnkalas och fotbolls träning för sonen.
Nu på morgonen när sonen gått iväg till skolan så började jag plocka ut lite av de betong sakerna som vi gjöt i onsdags. Å sen va det helt plötsligt tid att gå.... Skulle vilja ha mer tid till företaget men än så länge så tillåter inte ekonomin det.. :-(
Nä nu ska jag ladda för jobbet.
Kram på er
Malin

Av Malin - 14 mars 2013 07:45

Hej
Igår efter jobbet blev det effektivitet på hög nivå.....
När jag kom hem strax efter fem så började jag med middagen och mannens fika till jobbet. Han hade "beställt" Guldnougat kaka, så det blev till att baka två st. Bara det att när jag började upptäckte jag att jag glömt köpa guldnougat....
Så det blev en sväng till affären med. Det blev bra. Men jag nöjde mig ju inte med det baket då mannen hade slängt ut en önskan om kanelbullar....
Så det blev en sats med bullar med :-)
Så när klockan va tio då satte jag mig i soffan och började varva ner.
Så i kväll blir det nog mkt soffhäng.
Kram
Malin

Av Malin - 12 mars 2013 08:44

Hej
Så va det dags att ta bussen igen...

I lördags så va det kalas för min bror och hans dotter. Innan kalaset så va det lite inköp som behövdes göras så det blev lite spring i butiker innan mannen släppte av mig till kalaset. Han åkte hem och jobbade lite medans jag och sonen kalasade. :-)
När vi kom hem så började jag jobba med att inventera lite. Sen blev det melodifestivalen på tvn... Ingen höjdare.... :-\
I söndags så va det fotbolls match för sonen. Det va svin kallt....
Och i går så va det studiedag så sonen va hemma. Passade på att åka till Alingsås och polisen för att fixa pass. Sen hem och jobba....
Och nu sitter jag på bussen på väg till jobb 2.....
Ha nu en go dag
Kram Malin

Av Malin - 9 mars 2013 11:27

Halloj

Va gott det är när solen lyser när man vaknar och att man vet att det är lördag..  

Synd bara att klocka va 6.... Och anledningen till att jag vaknade va att sonens tv stod på  

Sen la jag mig igen och skulle försöka sova lite till men det va ju lönlöst.

Så här sitter jag nu och  känner att nån timme mer i sömn hade inte skadat...     

Snart så är det dags att åka till Lerum för att fira min bror och hans dotter.

Så dags att ta tag i saker

Kram på er

Malin

Av Malin - 8 mars 2013 09:33

Hej
Solen lyser och det är fredag...
Gött är det :-D
Kunde dock va lite varmare.
Den kommande helgen innebär kalas, fotbolls match och jobb.
Synd att helgen är så kort bara..
Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe så jag kan jobba sen.
Kram på er
Malin

Av Malin - 7 mars 2013 16:24

Hej
Va jobbigt det är när huvudet och logiken säger en sak men känslorna nåt helt annat....
Jag vet ju att jag inte ska känna så här och inte ha dessa tankarna, men de finns där ändå...
Vad göra????
Skulle nog behöva få ur mig många tankar och känslor, men hur???
Får hitta nåt positivt att tänka på som att våren är påväg och solen lyser (dock väldigt kallt i vinden) och kommande roligheter så som solsemester och pärlkonferansen. Får väl hoppas att huvudet och känslorna kommer överens snart....
Bifogar en go bild från i söndags

Kram på er
Malin

Ovido - Quiz & Flashcards