Momalolinon

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Malin - 13 oktober 2012 11:38

Halloj
Idag är det lördag och jag kommer att ha en hemma dag...
Lugn dag hade varit skönt men troligtvis kommer dagen inte att bli det....
Har bilder att redigera, test att göra på webbshopen så den kommer igång, betong att gjuta, smycken att göra, hämtning av varor jag beställt, röjning av hemmet, sortering av smyckesdelar, middag att fixa och inte minst det viktigaste av allt.... Mysa med familjen. :-)

Imorgon blir det fotbolls match för sonen. De ska möta Alingsås och det roliga tycker jag är att min kusins son spelar i det laget så det blir sysslings möten :-)
Efter matchen så är det kalas för sonens kompis på Gökboet i göteborg så det blir bara till att snabba sig hem och duscha för att sen vidare..

Nä nu får jag väl börja då...
Kram på er
Malin

Ovido - Quiz & Flashcards