Momalolinon

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Malin - 27 maj 2012 09:03

God morgon alla ni underbara där ute


Idag så är det mors dag så det blir väl en sväng ner till min älskade lilla mamma senare idag. Själv blir det väl som vanligt...  Med andra ord ingen skillnad från i går    


Nu väntar jag på att min lilla prins ska komma hem. Han har sovit borta hos en kompis inatt, för första gången..    


Vi va ute och firade min älskade pappa igår. Eller gav honom hans present rättare sagt, han fyllde ju år i januari men vi väntade till det va goare väder. Han fick en whiskyprovning med medföljande middag. Det va pappa, mamma, jag och mina tre syskon och två respektive. Det va en mysig dag med mkt info, god whisky, god mat och trevligt sällskap.   


Idag blir det en solig dag till....   Jag älskar när solen lyser och det är varmt...  Min kropp och själ mår såå mkt bättre och jag orkar såå mkt mer. Hoppas på många såna dagar i sommar,   


Ha det nu gott alla ni där ute

Kram

Malin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards