Momalolinon

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Malin - 23 juli 2014 14:23

Har en liten slappar dag idag...

Har varit ganska intensivt ett tag nu så idag har vi bara tittat på film och småpillat lite här hemma.

Funderar på om jag ska ta mig en tur runt sjön lite senare, få se om orken kommer eller om någon vill ta en tjötpromenad med mig...    


Igår va det kalas för svågern. Han hade på skoj sagt att det han önskade sig va en tårta som min man hade bakat alldeles själv. Och mannen tog honom på orden...

 

Mannen bakade en Pinocciotårta och då svågern är IFK fantast så fick det ju bli ett par bananer i pyjamas som dekor.


Vi hade grillat innan och då gjorde jag någor som jag inte hade ätit på väldigt länge. Jag gjorde pressgurka...  

(lånad bild)

Det är ju så gott och så enkelt att göra så frågan är varför jag inte har gjort det oftare...


Nu ska jag ta mig i kragen lite och försöka röja lite till här hemma


Ha en underbar dag 

Kram Malin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Ovido - Quiz & Flashcards