Momalolinon

Direktlänk till inlägg 18 mars 2014

Helgens bravader

Av Malin - 18 mars 2014 08:08

Hade en riktigt effektiv och mysig helg ?
I fredags så passade mannen och jag på attåka och storhandla
I lördags så var det en en del pillandes och plockades innan hela familjen åkte in till stan för att se på hockey. #frölundaindians #Vigerossaldrig
Det var en bra match där Frölunda Indians stod som vinnare ??

På söndagen så lyste solen gott så jag och mannen satte oss på altanen och slipade en massa #betong.
Svägerskorna kom ut med lite kaffe så vi fick vara lite sociala med

Efter det så blev det grillat och film.
Igår jobbade jag ju hemifrån och fick gjort en hel del.
Gjorde en massa armband i olika knyttekniker.

Nä nu får jag väl ta mig i kragen och göra mig iordning för snart går bussen.
Ha en go dag
Kramis Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 6 februari 2015 23:48


Vissa dagar vill man inte uppleva. Har idag varit på min älskade systers begravning. Det ska man inte behöva göra i min ålder. Min syster blev 43 år, min älskade lilla storasyster. Hon saknas mig något fruktansvärt mycket. Vi har haft våra d...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 21:20

Vissa dagar rinner bägaren över. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker få allt att hållas inne. Jag vet inte hur jag ska göra..... ...

Av Malin - 1 februari 2015 07:30


Go morgon Ligger här i sängen och känner mig tom. Både i kropp och själ och för att inte tala om lägenheten. Nu blir det definitiv flytt nästa helg, men det är inte så mycket kvar att flytta nu. Det är lite möbler och köks grejer. Så nu eka...

Av Malin - 29 januari 2015 23:13


Just nu är jag inne i en period av en nedåtgående spiral.... Känner liksom ingen glädje för något, har min mask uppe mest hela tiden. Skulle vilja vara glad, lycklig och ha en positiv framtidstro. Men nu är det mesta tråkigt och omotiverade. Är ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Bloggkeen

White & Pink design

Skapa flashcards