Momalolinon

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Malin - 25 november 2013 22:24

Halloj

Ligger och varvar ner för att snart ta mig en resa till drömmarnasland..

Fick gjort en hel massa saker idag, vilket är bra på sätt och vis men det där med slappa gick ju inge vidare med. ..

Samtidigt som det är väldigt skönt att fått gjort det som blev gjort idag.  Behöver inte känna stress över att få upp julgardinerna och stakarna.  Har i och för sig ett rum kvar att byta i men det är ju iallafall mindre än 5.

Nä nu blir det natten för mig

Kramis Malin



Av Malin - 25 november 2013 13:05

Eftersom jag har stått på Julmarknaden hela helgen så tyckte mannen att jag skulle ta mig en slappar dag idag.
Så här har den varit hitintills:
? Bytt till julgardiner i 4 av 5 rum
? Tvättat/hängt en maskintvätt och ytterligare en på gång
? Varit på Tingstad och inhandlat lite påsar och annat som behövdes
? Varit på banken
? Inhandlat lite ljus
? Bytt lampor i taklampan i hallen.
Nu ligger jag faktiskt och ser klart en film jag somnade till i lördags.
Jag är ganska bra på att slappa eller hur. ...
Ha en go dag
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards