Momalolinon

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Malin - 17 november 2013 23:03

I dag så har jag suttit mestadels inne i smyckesverkstan.
Har fått gjort massor känns det som, en massa nya snygga smycken i silver och swarowski kristaller.
Här är några exempel:

Har även hunnit med att paketera om en massa smycken.

Vi passade även på att mysa med grillmat oxså. Det blev baconlindad kycklingfile och potatis. Mmm va gott det är med grillat.

Den här helgen har flygit fram, känns som om den va extra kort samtidigt som vi har hunnit med en hel del. Det jobbigaste är att jag inte har kunnat sova på morgonen nån av dagarna. ..
I lördags så vaknade jag strax efter 6 och kunde inte somna om, idag så vaknade jag vid halv 7.
Att det ska vara så svårt att sova när man kan, fattar inte ????
Nä nu ska jag iallafall sova
Dröm sött
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards