Momalolinon

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Malin - 15 november 2013 23:08

Ligger i sängen och inväntar John Blund.
Varit en relativt lugn fredag, jobbade till 16 sen lite inhandling av fredags mys (man ska inte handla på fredag eftermiddag. ...) Väl hemma så la jag mig faktiskt och blundade i en halv timme. Det var välbehövligt. :)

Mannen fixade middagen, som bestod av pommes och grillad rimmad skinkstek, som vi hade kvar i frysen. Till det gjorde mannen en god sås. Gott va det. .

Sen blev det lite pill på datorn. La in lite produkter på hemsidan, jul sortimentet måste ju in. ..
När fotbollen började så sa sonen:
Du kan väl gå in i sovrummet och se på film eller nått eftersom du bara stör annars. .
Tack för den....

Jag gick in i verkstan och gjorde finjusteringarna på armbanden jag gjort i silver. Mätte och la dem i fina askar.

Nu måste jag blunda känner jag så jag orkar med det som ska göras imorgon. .
God natt och dröm sött
Kramis Malin

Av Malin - 15 november 2013 06:15

Halloj
Så är det fredag igen. . :)
Den som alltid efterlängtade helgen är i antågande. .
Funderar på om jag ska ta och börja städa och fixa lite inför jul nu i helgen.
Jag har ju denna helgen ledig och sen om sex veckor ledig. Så lite städning och julklapps planering är nog inte helt fel denna helgen.

Ibland blir jag lite fundersam över drömmar jag drömt. Vad betyder det ? Vad vill drömmen säga mig? Osv osv. .
Drömmer så mkt konstigt, allt från att jag blir jagad, att jag skäller ut folk och tvärtom, att jag är ute och reser, till att jag och andra skadar sig.
Vad kommer alla tankar och drömmar ifrån.???

Nä om jag skulle ta och gå upp och ta tag i dagen och snart väcka min prins. .
Ha en go fredag
Kramis Malin

Ovido - Quiz & Flashcards