Momalolinon

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Malin - 11 november 2013 22:30

Blev en bra jobb dag idag.
Har hunnit med en hel del faktiskt.
Började dagen med att jobba lite med hemsidan, men tyvärr krånglade det lite så det blev inga julprodukter ut i butik idag. Men problemet ska vara löst nu, tack vare min duktiga webbadmistratör, Mats på LD webbproduktion. :D
Har jag problem så finns alltid hjälpen ett telefonsamtal bort. ..

Jag satte mig istället och började måla ett gäng betongtomtar och lite annat.

Gillar de svarta vättarna väldigt mkt just nu.. ? Och nalleänglarna är jag oxså väldigt nöjd med. I och för sig så är jag nöjd med alla..... ;)
Sonen har oxså varit med och tillverkat nya modeller.
Här är hans senaste skapelse:

Han ville att vi skulle ha #rosabandet i betong. Tycker själv att den blev lyckad. När denna kommer att säljas är det för att skänka pengar till cancerfonden. Funderar även att måla vissa ljusblå, för prostatacancer, den rosa är för bröstcancer. Googlade på färgerna och fick upp en hel lista på vad de olika färgerna stod för. Finns olika bandfärger för olika sorters cancer.

Hann med en liten gjutning oxså. Men vi tvingade oss till att bara göra en liten, då båda va väldigt trötta idag.

Nä nu knackar snart John Blund så det är dags att stänga de blå för natten
Dröm sött
Kramis Malin

Skapa flashcards