Momalolinon

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Malin - 25 september 2013 15:41

Går hem från Nääs, mina kollegor svängde höger och jag vänster efter skogen så nu går jag alldeles allena... Rätt skönt faktiskt, kunna gå i tystnad och försöka få ordning på tankarna.
Studiedagen avslutades på Nääs. En eftermiddag med en massa nya tankar och lite blodvite....
Min älskade lilla mamma stöp på näsan, bokstavligt talat med följden att hon bet igenom läppen.. Det brukar vara jag som gör sånt....
Nu snart hemma då blir det nog en tur ner i källaren för gjutning
Kram på er i solen

Av Malin - 25 september 2013 08:51

Sitter på jobbet och har studiedag...
Just nu sitter vi och försöker få igång lite olika klassbloggar.
Sen idag ska vi promenera bort till Nääs och ha en kickoff på enhetens vision.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards