Momalolinon

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Malin - 16 september 2013 22:21

Det blev inget utvecklings samtal för sonen idag.
Då hans lärare fick åka hem och vabba istället.
Men då hann jag med mer istället. :-)
Nu på kvällen så va det styrelse möte i bostadsrättsförening jag bor i. Det blev ett låångt möte då det va två olika parter som ville framföra olika saker. Och sen blev det en diskussion om för och nackdelar och helt klart är ju att det är två läger i styrelsen...
Nu blir det lite mobilsurf och sen natten..

En liten söt ängel som inom kort kommer att finnas i webbbutiken. #www.whiteandpink.se

Av Malin - 16 september 2013 11:33

Hade planerat en hel dag med fix med firman, #whiteandpink.
Men så blir det inte då jag imorse hittade en lapp i sonens väska att han ska ha utvecklings samtal idag....
Blev lätt grinig på honom.
Med tanke på att läraren hade sagt att vi skulle fyllas i IUPn tre dagar innan.
Men men sånt kommer ju att hända fler gånger om jag känner min son rätt.... ;-)
Så det blir till att jobba lite snabbare med fixet nu på förmiddagen istället..
Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards