Momalolinon

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Malin - 9 september 2013 23:11

Den här helgen har det då inte varit nån vila.....
Började i fredags:
Åkte hemifrån vid kvart i åtta för att komma hem nån gång ungefär vid 23. Då hade jag hunnit med att jobba, och med jobbet cyklade vi till Stenkullen för en provapå dag för alla kommunens andra klassare. Efter jobbet så åkte vi in till stan, jag, mannen, sonen och två av hans kusiner för att gå på hockey.
Heja Frölunda #frolundaindians

I lördags så va det tidigt upp för det sista fixet innan jag skulle ner till torget för att sälja och visa upp mitt sortiment

Va hemma igen vid fyra tiden.
Sen blev det grillat med grannarna.
I söndags så hade jag hoppats på sovmorgon, men sonen väckte mig strax efter sju....
Kände att det inte va nån idé att försöka somna om så jag gick upp och satte mig i smyckesverkstan och tillverkade ett gäng armband istället. Bla ett i #frolundaindians färger

Sen va det dags att bege sig in till stan för lite små pill och sen kalas för min älskade guddotter. Efter hennes kalas så skulle sonen på Laserdome kalas så jag blev sittande på ICA maxi i två timmar ..
Sen hem och däcka i soffan.
Idag har jag hunnit med att tvätta 3 maskiner med tvätt, bytt lakan i alla sängar, röjt i köket, pantat alla tomflaskor efter festen, varit på Tingstad och handlat påsar, gjutit ihop med mannen.
Och nu så tycker jag mig höra John Blund ropa på mig...
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards