Momalolinon

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Malin - 3 september 2013 22:32

Så va även denna dag förbi...
Först jobb på skolan sen fixa middag och sen gick vi ner till verkstan och gjöt lite betong...
Längtar till den dan då jag kan känna att mitt företag #whiteandpink går runt. Just nu är det en massa jobb och ännu fler utgifter. Men alla man pratar med om att starta eget säger att det är så..
Några hundår men tillslut lyckas man, Längtar dit... :-)
Nu blir det lite koll på #Homeland och sen natten
Kramis och dröm sött.

Av Malin - 3 september 2013 08:28

Igår va det en seeg måndag...
Va eller rättare sagt är fortfarande seg efter helgen..
Igår va mannen hemma oxså, vi fick gjort en hel del. Vi fixade lite nya formar, pillade med kort till nya annonser i webbshopen, fixade lite tradera auktioner och fick slipat en massa betong.
Den här veckan är fullbokad, måste förbereda allt som ska med på lördag då jag ska sälja/visa upp mitt sortiment på torget i Floda, Frölunda match på fredag, torget på lördag och på söndag kalas för min guddotter + att direkt efteråt ska sonen på barnkalas på laserdome...

Ja ja det är väl bara till att ta tag i allt och köra...
Ha en go dag
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards